Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Notícies

Descarrega't l'aplicació mòbil VILACONNECT per rebre tota la informació de l'EMD d'Arestui

Podreu estar al dia dels esdeveniments i les notícies, rebre avisos i notificacions, explorar enllaços d'interès, i molt més. Per utilitzar-la, cal que us descarregueu l'APP gratuïta VILACONNECT a través del Google Play o App Store. Quan la tingueu instal·lada, heu de triar EMD Arestui, o el municipi o Consell Comarcal del vostre interès i configurar els temes que vulgueu per rebre’n notificacions.

Carretera Arestui-Baiasca

Aquest estiu han finalitzat les obres de millora de la carretera d'accés als nostres municipis gràcies al suport de l'Ajuntament de LLavorsí, la Diputació de LLeida i la subvenció del PLA ÚNIC D'OBRES I SERVEIS de Catalunya. També s'ha asfaltat el pàrquing d'Arestui. La millora de la carretera ha estat una llarga reivindicació d'aquests nuclis per tal de millorar les condicions d'accessibilitat i seguretat.

Memòria Històrica

La Memòria Històrica ens ajuda a posar en valor i a tractar amb respecte el passat dels pobles. Això és el que ha aconseguit la Noelia Marcial Ros, filla del poble d’Arestui. El seu treball de recerca pretén, a partir de 13 entrevistes emotives i plenes de records, homenatjar aquells veïns i veïnes anònims d’Arestui que van conviure en una època difícil marcada per l’èxode rural al Pallars Sobirà

Ruta por el Vall de Baiasca: Arestui - Baiasca - Ermita de Sant Bartomeu

Realitzem una ruta per la Vall d'Baisca, una vall situada al Pirineu occidental de la comarca del Pallars Sobirà (Lleida). Per començar l'excursió ens dirigim al petit poble d'Arestui, situat a 4,6 km de la carretera principal a 1.247 m d'altitud. Aquesta via d'accés és molt estreta i no està en bones condicions. Arestui és un petit i tranquil poble de muntanya, integrat al Parc Natural de l'Alt Pirineu.